Menü
Sensación Esküvőszervezés Pécs A felejthetetlen esküvőkért!
Sensación Esküvőszervezés Pécs

Magamról

Okleveles esküvőszervezőként arra törekszem, hogy minden szempontból tökéletes esküvőket szervezzek a Ti igényeiteknek, elképzeléseiteknek megfelelően. Célom, hogy olyan esküvő részesei lehessetek, ami nemcsak Nektek lesz egy örökre szóló szép emlék, hanem a násznépnek is.

Ezért tartom fontosnak, hogy személyesen leüljünk, és elbeszélgethessünk az esküvővel kapcsolatos vágyaitokról, elképzeléseitekről, s mindeközben megismerjelek Benneteket. 
 
Ha megkérdezitek ismerőseiteket az esküvőjük szervezéséről, gyakran találkozhattok az alábbi kifejezésekkel: stressz, folytonos utánajárás, egyeztetés, telefonálgatás.
Mindez azért van, mert egy esküvő megszervezése nem kis munkával jár, és mindemellett nagy felelősség is. Igaz, hogy ez a Ti napokat, de nyilvánvalóan akkor fogjátok magatokat jól érezni, ha a vendégeitek is meg vannak elégedve mindennel. Ez nagyon nehéz feladat, pláne egy több száz fős esküvő esetében.
 
Bevallom őszintén, hogy én magam is úgy gondoltam, hogy egy esküvő megszervezése nem nagy feladat. Nekiálltam megszervezni a saját esküvőmet. Szinte mindent egyedül intéztem, konkrét elképzeléseim voltak, de így is rengeteg időt eltöltöttem a különböző szolgáltatók felkutatásával, akikről úgy gondoltam meg tudják valósítani a terveimet.
Miután már megvoltak a fontosabb dolgok: a zenekar, a vacsora helyszín, a virágos, a fotós, próbáltam dekoratőrt keresni. Mivel többszöri próbálkozásra sem sikerült kapcsolatba lépnem, a számomra szimpatikusnak vélt dekorációs céggel, ajánlottak egy esküvőszervező csapatot akik foglalkoznak teremdekorálással is. Így találkoztam először esküvőszervezőkkel, bár én semmi esetre sem akartam tőlük teljes szervezést kérni ( nem akartam, hogy bárki megszervezze helyettem az esküvőmet, hiszen akkor még nem tudtam, hogy egy jó esküvőszervező feladata nem egészen ez) csupán néhány szolgáltatást. Úgy gondoltam ez jó lesz így, úgysem voltak még meghívóim sem, tőlük megrendelhetem a még hiányzó dolgokat. Felkerestem az említett irodát. Kedvesek voltak, szimpatikusak, de minden áron le akartak beszélni az elképzelésről, hogy lufikkal legyen kidekorálva a vacsora helyszíne, mondván hogy a lufi már kiment a divatból. Én ragaszkodtam az elképzelésemhez, ők végül kötélnek álltak. Bár nem tetszett, hogy rám akartak erőltetni egy teljesen más dekorációs stílust, semmi kedvem nem volt újabb dekoros után nézni, így hát megegyeztünk.

 
Pár hónappal az esküvőm előtt kezdtem el kicsit aggódni, hogy vajon mindenről gondoskodtam e, és hogy vajon tényleg megbízható szolgáltatókat választottam e? Mi az amiről esetleg megfeledkezhettem? Akkor kezdtem érezni a súlyát az esküvőszervezéssel járó felelősségnek. Az utolsó hetekben készítettem forgatókönyvet, mindent pontosan feljegyeztem, kinek mi lesz a feladata, mikor mi fog történni. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyesmire szükségem lesz, de annyi és annyi feladatom volt, hogy muszáj volt mindent időrendbe lejegyeznem, nehogy valamiről megfeledkezzek. Arról nem is beszélve, hogy az utolsó héten, újra minden szolgáltatóval egyeztetnem kellett, a létszámot, a menüt (mert persze az utolsó pillanatba derült ki, hogy van a vendégeim között vegetáriánus is) stb.
 
Aztán eljött az esküvőm napja.Szépen végignéztem az egész napi teendőket.
Úgy éreztem minden a fejembe van, itt már nagy gond nem lehet, minden pontosan meg van tervezve. Ám ahogy folytak az események, úgy jöttek sorba az apróbb hibák:
  • elfelejtettünk elmenni a virágokért, ott álltunk a fotózás helyszínén virágok nélkül. Még jó hogy valaki gyorsan utánunk tudta hozni őket. Szegény virágos órákat várt ránk.
  • később egy vendégért felejtettünk el lemenni az állomásra, szintén nagyon kellemetlen volt.Ezeket a dolgokat egész egyszerűen kifelejtettem a forgatókönyvemből.
  • a feljebb említett dekoros- bár a termet a megbeszéltek szerint és tényleg gyönyörűen feldíszítette - az ültetési rendet kicsit megvariálta. Az egyik asztaltársaságot (körasztalaink voltak) egészen máshová helyezték, mint a megbeszélt. Így a barátaink nagy része a terem jobb felén, míg a kisebbik részük a terem bal végén foglalta el a helyét. Szerencsére ők nem csináltak belőle ügyet, nekünk sem tudta elvenni a jó kedvünket, de azért nem örültünk a dolognak.

 Nem nagy dolgok tudom, de higgyétek el, hogy ezek a kis hibák is rendkívül rosszul érinthetnek, mikor eleve izgultok, és ezer dologra kell figyelnetek.

Mindezt csak azért írtam le, hogy lássátok, akkor is lehetnek hibák, ha mindent jó előre pontosan lejegyeztek. Én is elkövettem több hibát is, mert nem volt gyakorlatom, nem volt tapasztalatom.
Mindennek ellenére nagyon szerettem az esküvőmmel foglalkozni, és élveztem annak minden percét, de nagyon sok stressztől kímélhettem volna meg magam, ha akkor van valaki, aki valóban a kettőnk érdekeit képviseli, aki nem nélkülünk, hanem velünk együtt szervezi meg az esküvőnket, aki tanácsokkal lát el, és "fogja a kezünket", hogy a szervezés minden pillanata csodálatos legyen.
 
Ha úgy érzitek, hogy támogatásra, tanácsokra van szükségetek, és fontosnak tartjátok, hogy mind az előkészületek, mind az esküvőtök napja tényleg arról szóljon, hogy mosolyogva, boldogan, és minden feszültségtől megkímélve teljen, hogy élvezni tudjátok minden pillanatát, keressetek fel, és biztosra veszem, hogy együtt meg tudjuk szervezni, álmaitok esküvőjét.

 

 

Kapcsolat

Kapcsolattartó:

Baliné Joó Barbara

Tel: +36-70/944-6287
E-mail: joobarbi@sensacioneskuvo.hu

Cégnév:

Bali Dániel

Tel: +36-70/387-0055

Gyakori kérdések

Nem szeretnénk nagyszabású esküvőt, csak kisebb összejövetelt. Abban is tud segíteni az esküvőszervező?

Akár 30, akár 300 fős egy esküvő, mindkettőre jellemzőek a következők: szertartás, egy helyszín az összejövetelhez, némi étel és ital, dekoráció, meghívók, fotó, ruhák, virág, zene. Természetesen rengeteg lehetőség közül választhattok: állófogadás   koktélparty (az italok mellett apró kis falatkák) snackparty (szendvicsek, aprósütik) finger food party (egyfogásos különlegesség) agapé (pl. saját kertben)

Nem túl drága egy esküvőszervező?

Nem! Az esküvőszervező ismeri a szolgáltatók nagy részét, tudja milyen költségcsökkentő módszerek vannak, emellett ismeri azokat  a szolgáltatókat, akik minőségben és árban is jól dolgoznak, olcsóbban hozzájut dolgokhoz, emellett több helyen alkudni is tud.

Miért jó egy esküvőszervező?

Mert nincs stressz, idegeskedés, utánajárás, telefonálgatás. Ezt mind az esküvőszervező intézi helyettetek. Nektek csak az a dolgotok, hogy egy kényelmes kanapén üldögélve, kiválasszátok a számotokra legszimpatikusabb ajánlatot, és élvezzétek mind az előkészületeket, mind pedig az esküvőtök napját.